We willen namelijk uw huisdier de zorg blijven bieden die u van ons gewend bent, waarbij we natuurlijk uw en onze gezondheid in acht nemen. Daarom hebben wij om de verspreiding van het coronavirus te beperken onze werkwijze aangepast.
Hieronder lichten we graag toe wat wij doen om dit te waarborgen:
- Maak alstublieft telefonisch een afspraak voor uw dier. Voor medicatie en andere producten ophalen hoeft u ons niet van tevoren te bellen.
- Wij vragen u en eventuele gezinsleden/huisgenoten om niet naar de praktijk te komen als er gezondheidsklachten zijn zoals hoesten, niezen of koorts. Heeft uw huisdier toch zorg nodig? Misschien kan iemand anders van buiten uw huishouden met uw huisdier naar de praktijk komen.
- Wij vragen u gedurende uw hele bezoek aan de praktijk een mondkapje te dragen.
- We houden minimaal 1,5 meter afstand in de praktijk. Houdt u hier alstublieft rekening mee, ook in de wachtkamer. Als u binnenkomt desinfecteer alstublieft uw handen, wij hebben hiervoor voorzieningen bij de balie. Contactloos betalen waar mogelijk heeft de voorkeur.
- Er mag per patiƫnt 1 begeleider mee de spreekkamer in.
- Wij kunnen helaas geen thuisvisites doen.
- Uiteraard nemen wij ook alle benodigde hygiƫnemaatregelen: wij wassen en desinfecteren onze handen (net als anders) na elk consult. Ook worden de balie/pinautomaat en contactpunten als deurklinken na elk gebruik gedesinfecteerd. We schudden geen handen en houden minimaal 1,5 meter afstand.
Het team van Dierenkliniek Hengelo dankt u hartelijk voor uw begrip. We begrijpen dat dit voor iedereen roerige tijden zijn. We hopen dat u, uw naasten en uw huisdier(en) veilig en goed door deze tijd heen komen.